dimarts, 9 d’agost del 2016

9/8/2016 (Dia 1): Dijunj Dimar Dimecra Dijon!

Avui, dia 9 d'agost, hem iniciat aquesta travesía amb cotxe. A les 7 del matí ja estàvem preparats per marxar. Com era de esperar, l'àvia i el Pi, no es volien perdre la nostra sortida. L'àvia ens ajudava a fer els entrepans i el Pi ens marcava el camí per sortir amb el cotxe (com sempre fa).

La primera parada la fem a Figueres per esmorzar i ficar gasoil que ens durarà més de 900 km. Després de 4 hores de viatge parem a les portes Lyon, on es troba un petita àrea de pícnic al costat de un supermercat anomenat Avia. Allí gaudim d'una bona truita de patata preparada per la mateixa àvia. Ah! ... ens trobem al Richard D. James amb la dona i el fill ...

Al acabar de dinar retornem a les carreteres per ja arribar a Dijon. Arribem a Dijon, ens situem en un hotel cèntric, "cutrillo" i banys compartits, però per passar-hi una nit està força bé.

Sortim a passejar pel casc antic i al final acabem menjant una pizza. Retornem cansats cap a casa i a descansar per demà i enllestir el viatge cap a Amsterdam, fent escala a Nancy, Luxemburg i Maastricht.